вторник, 10 ноября 2015 г.

Это не укладывается в голове! Филипчук кинул на деньги даже своего адвоката!




Луиза Агбонгале Добрий день, в січні 2015 року до мене звернувся Філіпчук Д.В. з проханням захистити його честь і гідність, начебто спаклюжену кандидатом у депутати Костельнюком О.В. На консультації він пояснив, що 24 жовтня 2014 року на ТРК «БЕСТ» під час телевізійної програми «Вибори 2014 з Дмитром Філіпчуком» починаючи з 18:00 год. до 23:59 год., в прямому ефірі, відбувся телевізійний марафон.
Філіпчук Дмитро Васильович є керівником та телеведучим телевізійного проекту «Вибори 2014 з Дмитром Філіпчуком».

Даний проект являв собою «живе спілкування» з кандидатами у депутати, які заявляли свої кандидатури на парламентські вибори в Україні, що були призначені на 26 жовтня 2014 року.
Учасники проекту «Вибори 2014 з Дмитром Філіпчуком» запрошувалися до участі у програмі в телефонному режимі. 

Журналісти допомагали запрошувати кандидатів у депутати для участі в телемарафоні.

Костельнюк О.В. (кандидат у депутати) погодився на участь в телемарафоні, проте під час відведеного йому та його опоненту – Яременко Б.В. часу для виступу ним було озвучено недостовірну інформацію, яка є неправдивою та містить відомості про події та явища, які не існували, в зв’язку з чим, зазначена недостовірна інформація була поширена між невизначеним колом осіб, які переглядали трансляцію телепроекту «Вибори 2014 з Дмитром Філіпчуком» 24 жовтня 2014 року.
А саме, на питання телеведучого Філіпчука Д.В. : «Чи пропонували Вам сплатити грошові кошти за участь в цьому телемарафоні?», Костельнюк О.В. відповів: «Так, Ви мені пропонували 10 000 доларів США». На що, Філіпчук Д.В. перепитав: «Чи дійсно Вам пропонували грошові кошти?», а Костельнюк О.В. відповів вже по іншому: «Так, але не мені пропонували гроші, а з мене вимагали 10 000 доларів США за участь в цьому телемарафоні». Після чого, ображений і принижений телеведучий, змусив останнього покинути знімальну студію та продовжив ефір лише з одним учасником дебатів – Яременко Б.В. Я, ознайомилася з наданими мені письмовими доказами у справі та погодилася співпрацювати з Філіпчуком Д.В. Мене насторожило те, що після консультації на всі зустрічі приходили його "помічники", фінансові питання вирішувалися некоректно, а саме, він забувався передати грошові кошти на сплату судового збору (оплата проведена за рахунок юридичної компанії https://www.facebook.com/leadlawyers/), а гонорар виплачений лише частково (1/3 від загальної суми), на всі мої запитання в телефонному режимі він відповідав, що ми боремося за правду і борг передімною для нього не гроші (обіцяв постійно "завтра, післязавтра")... Після того, як борг (при постійних нагадуваннях, які часто ігнорувалися) не був повернутий, я була змушена написати заяву про відмову від позову, в звязку з чим, провадження у справі закрито. А от сьогодні натрапила на Ваш пост і зрозуміла, що все зробила правильно, так як грошові кошти (10 000 дол.) дійсно пропонувалися кандидатам у депутати, а я просто повірила своєму клієнту... Щодо оплати... хай це залишиться на його совісті... Посилання на ухвалу про закриття провадження у справі:http://reyestr.court.gov.ua/Review/53067213

Комментариев нет:

Отправить комментарий